Suami menangis lihat isteri tanpa seurat benang bersama lelaki lain

Uncategorized

Suami Menangis Terharu Temui Isteri Bersama Lelaki Lain di Mojokerto

JAKARTA – Sebuah kejadian mengejutkan berlaku di bandar Mojokerto, Pulau Jawa apabila seorang suami, RF, dilaporkan menangis teresak-esak selepas mendapati isterinya berada dalam keadaan tanpa seurat benang bersama seorang lelaki lain di atas katil. Peristiwa sedih ini berlaku di rumah kekasih gelap isterinya pada petang Selasa lalu, lapor portal berita detikjatim.

RF, bersama empat rakannya, melakukan serbuan ke rumah lelaki tersebut sekitar pukul 4 petang waktu tempatan. Lelaki berusia 40 tahun tersebut, yang juga sudah beristeri dan mempunyai dua orang anak, didapati sedang bersama isteri RF yang berumur 34 tahun.

Faisal Umar, rakan RF, mendedahkan bahawa mereka terpaksa memecahkan pintu depan rumah yang dikunci dan kemudiannya memecahkan pintu bilik untuk mendedahkan pasangan curang tersebut dalam keadaan telanjang. “Pintu bilik juga dipecahkan, dan kedua-duanya ditemui dalam keadaan tanpa pakaian di dalam bilik,” ujar Faisal kepada wartawan.

RF, yang sangat terkejut dengan penemuan itu, dilaporkan menangis apabila melihat keadaan isterinya bersama lelaki lain di dalam bilik tersebut. Pasangan yang curang ini kemudiannya ditangkap oleh penduduk kampung sebelum dibawa ke pejabat Desa Sambiroto.

Menurut Faisal, RF telah mencurigai perbuatan isterinya sejak sebelum hari raya lagi. “RF sudah mempunyai firasat mengenai kecurangan ini sejak sebelum hari raya,” tambah Faisal.

Peristiwa ini telah mengejutkan komuniti tempatan dan menjadi topik hangat di kalangan penduduk setempat.